This post has been de-listed
It is no longer included in search results and normal feeds (front page, hot posts, subreddit posts, etc). It remains visible only via the author's post history.
Vi Àr nyinflyttade och satte up internet nyss med Bredband2, men det var fel pÄ internet i lÀgenheten och de skickade hit nÄgon för att fixa det, men hade inte Ätkomst till rummet dÀr fiber sitter i byggnaden, sÄ behövde vÀnta tills fastighetsÀgaren gav nycklarna till rummet.
SĂ„ efter en nĂ„gra veckor sĂ„ fick vi nyckeln och ringde tillbaka till dem, men de sagde bara âfuck off och vi kommer inte skicka nĂ„gon för problemet sitter i fastigheten och Ă€r inte pĂ„ vĂ„r sidaâ, och sĂ„klart sĂ„ kommer inte fastighetsĂ€gare anlita nĂ„gon för att fixa internet för det Ă€r inte vĂ€rt det för dem. SĂ„ vi avbröt avtalet och signera med Telia istĂ€llet och de skicka hit nĂ„gon att fixa internet i lĂ€genheten till oss.
Men nu sĂ„ har Bredband2 skickat en faktura pĂ„ 750kr för âinternetâ för tvĂ„ mĂ„nader, nĂ€r vi aldrig fĂ„tt tjĂ€nsten vi betalade förâŠ
Kan de verkligen göra sÄ hÀr, eller kan man bestrida fakturan?
Subreddit
Post Details
- Posted
- 1 year ago
- Reddit URL
- View post on reddit.com
- External URL
- reddit.com/r/swedishprob...