This post has been de-listed
It is no longer included in search results and normal feeds (front page, hot posts, subreddit posts, etc). It remains visible only via the author's post history.
Rozbil se mi batoh, a tak jsem si chtěl objednat nový. Jako správný chudý student jsem pochopitelně chtěl pokud možno co nejlevnější, ale odpovídající mým požadavkům. Po nějakém čase hledání jsem našel a objednal si batoh na www.shoppingroom.cz. Zaplatil jsem hned ten den předem, což asi byla chyba. Uběhlo čtrnáct dnů, po které se nic nedělo. I jsem tam psal e-mail, abych se dozvěděl, kde to vázne. Bez odpovědi. Až minulý čtvrtek mi přišla zpráva, že mou objednávku zrušili. Tehdy už jsem začínal mít neblahé tušení, ale ještě jednou jsem tam napsal a přidal i potvrzení o platbě. Opět bez odpovědi. Dnes jsem tam zkoušel volat. Samozřejmě, že se tam nelze dovolat.
Byl by mu to někdo schopen poradit, co dělat dál? Mám to někam nahlásit? Nebo to nechat být a smířit se s tím, že ty peníze prostě zpátky nedostanu a že si příště musím dát větší pozor? Není to žádná drasticky velká částka (784 Kč), ale také není úplně nejmenší, a tak mi není úplně příjemné ji takhle vyhodit z okna. A také mě štve, že se to podařilo zrovna mně, který si pomýšlím na studium práv, a nechce se mi tak říkajíc vzdát bez boje.
Subreddit
Post Details
- Posted
- 1 year ago
- Reddit URL
- View post on reddit.com
- External URL
- reddit.com/r/czech/comme...