Coming soon - Get a detailed view of why an account is flagged as spam!
view details

This post has been de-listed

It is no longer included in search results and normal feeds (front page, hot posts, subreddit posts, etc). It remains visible only via the author's post history.

19
Pad kvalitete usluga trgovaca
Post Flair (click to view more posts with a particular flair)
Post Body

Jeste li primijetili pad kvalitete gotovo svih pružatelja usluga unatrag godinu dvije? Od usluga poput frizerskih ili čišćenja, pa do klasične maloprodaje fizičkih stvari, odnosno "retaila".

Lokalna željezara nabila cijene i ukinula manje dostave, a robe baš i nema. Tj. više izgleda kao da ne popunjavaju zalihe redovito, pa nečega ima, a nečega nema ili nema dovoljno. Dostaviti malu količinu ne žele, čak niti uz naplatu niti da mi dostave kad god im bude usput. Ne kupujem više, jer mi je jeftinije otići u neki veliki bau centar i znati da ću kupiti sve odjednom. Čak i po nižoj cijeni, no to je ovdje manje bitno, jer i put do udaljenije trgovine košta i novaca i vremena.

Lokalni frizer više ne naručuje za muško šišanje, nego dođi i čekaj. Nekad je to 5-15 min, a ako ima više ženskih frizura/farbanja, onda ti kažu da dođeš za sat vremena. Dođeš, a ispred tebe je već netko došao, pa ne vrijedi čekati. Ne idem više.

Doma smo naručivali voće i povrće od jednog OPG-a i to je išlo super, no u zadnje vrijeme ili ne dođe sve ili ne dođe u naručenim količinama. Uvijek smo progledali kroz prste, jer je s obzirom na prirodu robe bilo npr. malo više krumpira od naručenog, ali malo manje mrkve. To je ajde, tu negdje, nećeš raditi dramu oko toga. Pod zadnje se sve češće događalo da uopće ne dostave na dogovoreni dan, ali niti ne jave da neće biti isporuke. Poslije kažu da nisu skupili dovoljno narudžbi da bi dostavili u moj kraj. Ok, ali obavijesti me. Zadnja narudžba mi je ostavljena pred vratima na dan kad su valjda skupili dovoljno za dostavu, no bez pola stvari. Zovem ih jer sam bio siguran da je dostavljač zaboravio sve istovariti, a lik me napadne da su sigurno sve dostavili da ga želim zaje*** i ogrebati se za besplatno. Više ni kod njih ne naručujem, jedan drugi veliki trgovac dostavlja. Zasad...

Od nekoliko web narudžbi u zadnje vrijeme od velikih trgovaca raznih profila (autodijelovi, informatika, potrošačka elektronika, sportska oprema, kućanstvo...) otprilike trećina je krivo isporučena. Istina je da su svaku narudžbu na kraju ispravili, ali to mi je samo dodatno natezanje s njima, a i moram očekivati još jednu dostavu i/ili vraćati krivo isporučene artikle. Tako da sve više kupujem vani, po sličnim cijenama, jer ovakvih situacija imam značajno manje.

Dostava gotove hrane je toliko poskupila, a kvaliteta se srozala da to više ne vrijedi nikakve novce. Subjektivno mišljenje, naravno.

Ima toga još, ali da ne nabrajam. Napominjem da su svi ovi trgovci do prije godinu, možda dvije imali dobru uslugu i nije bilo ovakvih problema. Ono što me zanima je koji je uzrok toga? Nedostatak radne snage, pa posljedično pad kvalitete? Veća kupovna moć građana, pa trgovce nije briga za kvalitetu? Lošija logistika domaćih trgovaca, pa više ovise o ljudskom faktoru kod skupljanja artikala za narudžbu, pa lakše dolazi do pogrešaka? Nešto drugo?

Author
Account Strength
100%
Account Age
7 years
Verified Email
Yes
Verified Flair
No
Total Karma
7,484
Link Karma
563
Comment Karma
6,921
Profile updated: 2 days ago
Posts updated: 8 hours ago

Subreddit

Post Details

We try to extract some basic information from the post title. This is not always successful or accurate, please use your best judgement and compare these values to the post title and body for confirmation.
Posted
8 months ago